Like This ??

Monday, May 20, 2013

Justin Bieber Kena 'Boo' Di Billboard Music Awards

Assalamualaikum readerz.

Tidak semua orang muncul untuk menjadi "Belieber" pada malam Ahad lalu.

Pada malam itu, Justin Bieber mendengar korus 'boo' semasa peminat mengundi untuk Milestone Award di Billboard Music Awards di Las Vegas.

"Saya berusia 19 tahun," katanya kepada orang ramai sewaktu menerima anugerah terakhir malam itu. "Saya fikir saya melakukan kerja yang cukup baik."

Mereka di khalayak ramai berkata sambutan negatif kepada Bieber adalah lebih kuat dalam arena daripada ia kedengaran di televisyen.

"Ini bukan gimik," kata beliau seterusnya berkata, dalam bunyi seperti nada gelisah. "Saya seorang artis, dan saya perlu diambil serius."

Selepas membuat persembahan, SkyBlu LMFAO datang untuk membela, memberitahu pemberita, "Pernahkah sehari anda tidak mendengar nama Justin Bieber? Sebab itu anda perlu respek kepadanya."

Malam itu tidak semua adalah perkara buruk untuk Bieber kerana dia juga pulang dengan anugerah Artis Lelaki Terbaik.

Beliau juga membuat dua kali persembahan, menyanyi lagu "Take You" dari album 2012 beliau Believe dan kemudian mengambil tempat di pentas dengan Will.i.am dari Black Eyed Peas untuk kolaborasi mereka, "# thatPOWER."

Sumber: people.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entry dari PingJe!

Entry dari Apesal.com

Copyright© 2013.Blog_Blackstar_Hazreeq.By Muhd Dzulhazreeq