Like This ??

Friday, July 29, 2011

Gambar Lambang Israel Dlm PC/Laptop Korang!!

Assalamualaikum :)

Aha..aku nk bgtau something nih..
Amboii...bgus2...dah redi ngan buku nota lg...tulis la jgn dok temenung je..haha

Sbgai org Islam...aku nk ingtkan kat korang(saudara seagama dgnku) pasal bende nih...bende korang xleh wat main2 je...ini serius!!

Aku mohon kat korang utk buka komputer/laptop korang pastu pergi ke direktori ni...C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10, pastu cari gmbar brnombor J0285926...

Korang akan jumpe gmbar bendera/lambang Israel yg lengkap dgn lilin(alat suci mereka)...
So, DELETE gmbar tu...xkn nk simpan plak...
Klau nk jahat skit..korang conteng2 la dulu gmbar tu pastu bru delete...hehe
Gmbar tu mmg ade kat smua PC/laptop kat seluruh dunia...

So, tolong la sebarkan perkara ni kat saudara2 Islam kita...


Aku tau bende ni ramai yg dah tahu..tp korang kene ingt jugak sbb ade ramai lagi yg x tahu...sbb tu aku bgtau...tau x? haha
Brape bnyk perkataan 'tau' daa...konpius dah aku nih..

Anyway...thankz 4 reading...readerz sekalian :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entry dari PingJe!

Entry dari Apesal.com

Copyright© 2013.Blog_Blackstar_Hazreeq.By Muhd Dzulhazreeq