Like This ??

Monday, May 13, 2013

Video Parody: Sharifah Sakinah Versi Lelaki

 
Assalamualaikum readerz.

Baru-baru ini kecoh di beberapa laman sosial dan blog gara-gara video Keek tidak senonoh yang dimuat naik oleh Sharifah Sakinah menerusi akaun Anzalna. Setelah dikecam teruk oleh ramai pihak dan ada juga yang mengeluarkan kata-kata kesat, Sharifah Sakinah telah tampil untuk memohon maaf. Berikut adalah petikan dari permohonan maafnya ketika dihubungi.


“Memang betul ketika itu saya buat Keek guna akaun Anzalna, tapi ketika itu saya cuma mahu main-main bersama Anzalna tidak sangka pula perkara ini boleh kecoh dan mengundang tidak senang ramai pihak.”

“Saya mohon maaf sangat kalau ada yang terasa dengan tingkah laku saya. Kadang-kadang kita sebagai manusia biasa bukan sedar,” ujarnya lagi.

Berbalik kepada topik asal kita, pagi tadi, masa tengah main scroll-scroll down (aktiviti setiap hariku yang membosankan) kat Facebook, aku terjumpa video parody tentang isu Sharifah Sakinah ni. Haha..aku dah agak mesti ada orang yang akan buat parody pasal isu ni. Aku taknak cakap panjang lebar, so layan je lah video parody Sharifah Sakinah versi lelaki ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entry dari PingJe!

Entry dari Apesal.com

Copyright© 2013.Blog_Blackstar_Hazreeq.By Muhd Dzulhazreeq